Dragostea – două perspective diferite

Lumea ne aduce in faţa unui ecran mare pe care se derulează imagini pline de senzualitate şi invitându-ne să le urmărim ne spune: „Asta este dragostea”.

Dumnezeu ne aduce în faţa unui lemn de care atârnă un om gol şi însângerat şi ne spune: „Asta este dragostea!”

(Citat din cartea  “Adio amoruri” de Joshua Harris, preluat de pe blog-ul Wind&Fire)


Crucea lui Hristos este locul unde DRAGOSTEA şi DREPTATEA lui Dumnezeu se întâlnesc;
unde atât IERTAREA cât şi PLATA PĂCATULUI meu primesc o rezolvare.
Jertfa lui Hristos este izvorul din care se revarsă zilnic în viaţa mea: IUBIREA, IERTAREA, PACEA, MILA, SPERANŢA, MÂNGÂIEREA, HARUL de care am atât de mare nevoie …

El a purtat păcatele noastre în trupul Său, pe lemn,
pentru ca noi, fiind morţi faţă de păcate, să trăim pentru dreptate;
prin rănile Lui aţi fost vindecaţi. (1 Petru 2:24)
Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

One Response to Dragostea – două perspective diferite

  1. Narcisa says:

    Am citit si eu „Adio amoruri” si mi-a influentat foarte mult modul de gandire… in bine… ar trebui citita de toti tinerii pocaiti din ziua de azi!

Lasă un răspuns

