Suferinta este izvorul creatiei ?!?!



Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

3 Responses to Suferinta este izvorul creatiei ?!?!

  1. runaway927 says:

    Scrie cumva in Biblia ortodoxa ca suferinta ar fii izvorul creatiei?

    • Th3Lov3OfG0d says:

      Nu stiu … scrie ?

      • Th3Lov3OfG0d says:

        Daca ar fi sa privesc in Biblie, ABILITATEA de a CREAT OPERE DE ARTA vine de la Dumnezeu.
        Exodul 31:3-5
        L-am umplut cu Duhul lui Dumnezeu, i-am dat un duh de înţelepciune, pricepere, şi ştiinţă pentru tot felul de lucrări, i-am dat putere să născocească tot felul de lucrări meşteşugite, să lucreze în aur, în argint şi în aramă, să sape în pietre şi să le lege, să lucreze în lemn, şi să facă tot felul de lucrări.

        Daca am privi si la circumstantele vietii … am vedea ca este nevoie de o anumita stare interioara pentru a creea. Bucurie sau tristete, dragostea sau dezamagire … sunt stari in care omul este mai sensibil si poate sa auda mai usor „sfatul Creatorului”.

        „Orice dar bun si desavarsit vine de la Tatal !”

Lasă un răspuns

