Facebook / Feţe din carţi

Distanţa îşi spune cuvântul, iar cărţile poştale şi fotografiile trimise prin poşta nu spun întreaga poveste 😦 Şi uite aşa, cei dragi plecaţi departe ajung doar nişte „cunoscuţi”.

După ce ani de zile am ales să nu utilizez nici o reţea de socializare, astăzi, de dragul rudelor de „peste baltă”, am ales să-mi fac un cont pe facebook.

Adică … cum ? Se poate să se căsătorească vară-mea azi-mâine, iar eu să nu ştiu nimic? Să nu-l văd şi eu pe preafericitul tinerel cu ochii puţin alungiţi cu care povesteşte de ceva vreme? Nu se poate !!!

Deci … am renunţat la un principiu, de dragul unei relaţii 😀 (filtrate prin WWW). Mă găsiţi AICI.

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

6 Responses to Facebook / Feţe din carţi

  1. Andreea Ch. says:

    azi unul … maine altul

  2. alexandru c says:

    eu am scris. e drept ca nici nu ajuta, dar cam strica … resursa pierduta e timpul. se duce fara rost. si daca intr-adevar doresti sa vezi ceva poze cu cei dragi care sunt plecati departe se poate printr-un email sau alteceva care sa fie personalizat. dar tu stii mai bine … eu sunt putin mai „”ingust” … eu nu pot sa am relatii pe net … pe net transmit doar informatii … si pot pastra o relatie atunci cand ea are temelii puternice puse in viata reala, fata in fata … si oricum timpul petrecut departe de o persoana aduce instrainare si uitare … dar tu stii asta …

    • Th3Lov3OfG0d says:

      Sunt sigur ca ai dreptate 😉 Pana acum nu pot sa zic mi-a mancat timpul … iar cand o sa mi-l manance, mai mult decat se cuvine, o sa fac ce am facut si alte dati … DELETE ACCOUNT 😀

      • Narcisa says:

        Mult timp am fost impotriva facebook-ului, dar la un moment dat am cedat si eu, dar numai vreo doua-trei luni m-a tinut „dragostea”… apoi, vorba lui Utzu, DELETE ACCOUNT, ca nu mai mergea asa, ajungeam sa traiesc in „lumea facebook” si nu in lumea reala 😛

  3. Narcisa says:

    Nu pot sa ma abtin sa nu spun din nou o gluma rautacioasa la adresa facebook-ului, pe care am promovat-o mult timp inainte sa-mi fac si eu cont:

    Doi copii, baietel si fetita, se jucau si la un moment dat fetita i-a aruncat baietelului un cocolos de hartie in cap, strigand: „Headshot!!!”
    Dar baietelul nu s-a lasat mai prejos, a luat o carte si i-a dat cu ea peste fata fetitei, strigand: „Facebook!!!”

    Stapanul blogului poate sterge acest comentariu daca nu il considera la locul lui 🙂

Lasă un răspuns

