Site-ul AFACERI CRESTINE

Apostolul Pavel, în Galateni 6:10 spune
„Aşadar, cât avem prilej, să facem bine la toţi
şi mai ales fraţilor de credinţă.”
Vreau sa te anunt despre un proiect. Proiectul se numeste Afaceri Creştine. Scopul proiectului este ca, în aceste vremuri pe care mulţi le caracterizează drept CRIZĂ, precum şi în vremurile viitoare, comunitatea creştina din România să se ajute şi să stea laolaltă.

Deviza este următoarea: „Ai nevoie de ceva? Caută întâi la fraţii tăi !”. Obiectivul este ca, de fiecare dată când un creştin caută un serviciu sau un produs, să vadă dacă nu cumva există fraţi de credinţă care îi pot furniza acel serviciu sau produs.

Concret: daca ţi se strică maşina şi cunoşti un creştin cu service auto la tine în oraş, te duci la el sau la altcineva? Dar când vrei să comanzi o pizza sau ai nevoie de un instalator? Dacă ştii fraţi care lucrează ceva, nu este corect să apelezi întâi la ei ? Şi dacă apelezi la ei, nu le faci un bine şi lor şi bisericii de care aparţin? Ba da!


Proiectul Afaceri Creştine este o măsura concretă de într-ajutorare. Prin promovarea activă a celor dintre noi care au de oferit bunuri, servicii, idei, vrem să contribuim la bunăstarea lor, a familiilor lor şi a bisericilor din care fac parte. Dacă şi tu ai ceva de oferit, asta înseamnă şi bunăstarea ta ! Dacă nu, atunci a aproapelui tău, a fratelui tău în Hristos.

Am creat un site, www.afacericrestine.ro. Acest site va fi o bază de date la nivel naţional, unde fiecare creştin îşi poate crea o pagină de prezentare prin care să se promoveze. Dacă tu însuţi ai o afacere, vinzi sau lucrezi ceva de care creştinii ar putea avea nevoie, înscrie-te pe site şi fă-te cunoscut comunităţii creştine din România. Dacă nu, fă-ţi un obicei în a verifica în mod regulat site-ul www.afacericrestine.ro. Să fie exact ca acel prieten pe care îl intrebi „Auzi, nu ştii pe cineva care face …?” Cred că vei găsi, în foarte scurt timp, pe cineva care te poate ajuta cu ceea ce tu ai nevoie.

Am creat de asemenea un grup pe Facebook, la această adresa. Dacă foloseşti Facebook, vino şi alătură-te şi acolo.

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

13 Responses to Site-ul AFACERI CRESTINE

  1. Pingback: Site-ul AFACERI CRESTINE « Sibiul Evanghelic

  2. anca spune:

    Este interesant acest sait si cred ca va fi de ajutor multor crestini si nu numai. Desi va urmaresc de mai mult timp ,si nu sunt penticostala ca si credinta, va ascult cu mult interes cintarile, laudele catre Domnul si predicile prezbiterilor de la biserica betel. Fiind sigura, si singuratatea ucide, de mulete ori cind deznadejde ma domina, ascult Cuvintul Domnului prin voi si mai capat curaj. Sunteti deosebiti! Anca

  3. lisaco spune:

    Buna si eu sint aproape singura dar…. totusi am pe cineva

  4. Th3Lov3OfG0d spune:

    Cand il avem pe Isus, nu mai suntem singuri! Chiar daca toti ar fi impotriva noastra, cu El suntem majoritari! Asta e tot ce conteaza …

    • petrisor spune:

      Ceeace ati gandit este bine pentru intraga biserica si pentru prosperitatea ei ….dar in practic este cu totul altceva ,sau poate am eu o parere prosta despre acest lucru . Acum vreau sa ma justific pentru ca in realitate lucrurile stau altfel .Am o firma infiintata din 1991 si am avut ocazia sa ajut pe foarte multi frati ,dar cand au avut bani i-am vazut mergand la alte firme cu toate ca aveam si eu ceece isi doreau ei .Am ajuns la concluzia ca atunci cand nu au, vin ca milogii la tine, iar cand au bani oriunde dar la tine nu .O alta imagine ….o mare firma condusa de D-nu B. din Tirgu Mures , i-am lansat zici de mesaje pentru o colaborare dar …pauza …O alta imagine …..BISERICA „X” incheie contracte de colaborare cu fratele D. pentru diverse materiale cu toate ca fratele D. nu da zicime, nici lucrare misionara nu face, dar afacerea este afacere. Mai vreti ….mai tarziu

      Nota administratorului: Deoarece prin acest blog nu se doreste denigrarea vreunui cult sau a vreunei persoane, am ales sa sterg numele din acest comentariu, pastrand doar initiala, iar in cazul cultului am inlocuit cu litera X. Nu cunosc situatiile precizate si s-ar putea ca Petrisor sa spuna 100% adevarul, dar consider ca asa este mai bine. Petrisor, multumesc de intelegere !

      • petrisor spune:

        Am avut ocazia in viata sa cunosc multe tipogii de oameni deorece tineretea mi-am petrcut-o departe de biserca si stiu sa citesc printre randuri .Faptul ca nu lasati sa se vada si lucrurile care nu sant OK da de inteles ca mai aveti de invatat .

      • petrisor spune:

        Cred ca am fost inteles gresit .Nu vreau sa denigrez biserica ci doar faptul ca mai avem mult de invatat despre ce inseamna sa mentii o comunitate unita . Faptul ca e greu sa unesti mai multi oameni in anumite proiecte ne spune ; ori nu avem oameni de afaceri competenti ( adica cu firme care isi fac datoria fata de stat ) ori nu avem un scop comun . Referitor la ceea ce se scrie pe blog ….sant lucruri reale pe care le-am constatat in timp si trebuie sa va asumati raspunderea pentru ele fiinca vad ca santeti bun in ale scripturii… Apostolul pavel nu ascunde ca sant curvari in biserci nici alte lucruri ce nu fac o buna imaginii biserici ,el vrea sa nu se mai intample aceste lucruri. Imi pare rau daca ai inteles gresit mesajul meu

      • eu spune:

        si dumneavoastra sinteti foarte bun in teorie, dar oare practic…..?????? si padure fara uscaturi nu exista.

      • Th3Lov3OfG0d spune:

        Petrisor,
        1. Nu afirm ca vreo biserica este perfecta, dar nici nu imi place ca „rufele murdare” ale vreunei biserici sa fie spalate in public. Ce zice Domnul Isus in Matei 18:15-17? Mustra-l intre 4 ochi, apoi (daca nu asculta) mai ia 1-2 frati cu tine si mustra-l din nou, si daca nici atunci nu asculta si nu se indreapta spune-l bisericii. Eu inteleg ca e vorba de biserica LOCALA, nu de cea UNIVERSALA. Nu cred ca fratele Y din SUA, trebe sas tie despre greseala pe care a facut-o „fratele cutarel” din Cucuietii din Deal. Problemele astea TREBUIE sa fie REZOLVATE in BISERICA LOCALA ! (cel mult in conducerea regionala sau cultica, daca e cazul)
        2. Cand Pavel vorbea despre curvarul din Corint, scria aceste cuvinte INTR-O SCRISOARE ADRESATA BISERICII DIN CORINT, pentru ca pe ei ii privea direct. Cand a scris bisericii din Efes, nu a precizat nimic despre „curvarul din Corint”, ci a vorbit doar impotriva curviei. Intelegi argumentatia mea ???
        ……………………………………………………………………………………………………….
        Vezi ce mai zice 1 Corinteni 6:7 …. Nu pot spune altceva decat, DOAMNE AJUTA-NE !!!

  5. Th3Lov3OfG0d spune:

    Eu unul nu cunosc despre cine e vorba si nu vad rostul sa afisez astfel de informatii pe blog-ul meu. Oricum, nu tin sa-mi motivez decizia … nu toti o pot intelege.
    Cat despre invatat … cred ca toti mai avem de invatat si vom avea cat timp vom trai pe pamant.

  6. Pingback: AfaceriCreștine.ro | de Cluj

  7. Hont Emanuel spune:

    Sculptor in lemn crestin , vand pesti sculptati din lemn
    Sculptura este aplicata manual pe ambele fete ale pestelui , pestele este un produs artizanat de tip mestesugaresc pentru a fi oferit cadou .
    Pestele este asezat pe un suport de lemn , ambele piese sunt lacuite .
    Dimnsiunile produsului ; Lungime ; 19,5 cm , Latime ; 6,5 cm , Inaltime ; 10,5 cm .
    Produsul poate fi vazut pe http://www.peisajedelta.ro
    Pret ; 20 lei bucata .
    Relatii la telefon ; 0747804951

Lasă un răspuns

