E drept ca Isus a murit?

„Alas! And did my Savior bleeds!”

aşa se numeşte imnul compus de către Isaac Watts în anul 1707.

În 1885, Ralph Hudson, a folosit versurile lui Isaac Watts, le-a adaugat un refren, a scris o linie melodică uşor modificată şi a publicat cântecul sub titlul

“La cruce/ At the cross”.

În această versiune, cântecul s-a răspândit printre creştinii de pretutindeni,  încurajându-i şi amintindu-le, în momente de grea încercare, că biruinţa a fost deja câştigată de către Hristos, LA CRUCE.

E drept că Isus a murit
Purtând păcatul meu ?
Pe cruce cum a suferit
Fiul lui Dumnezeu?

Da, crucea-I acel loc unde m-am luminat
Am fost orb vedere-aici mi s-a dat.
Şi pe Isus în inimă L-am primit
Cânt voios pacea Lui am dobândit.

Simt ale Fiului dureri,
Ce scumpă-I rana Lui,
Prin care înteleg-deajuns
Iubirea Tatălui.

Isuse, datoria mea
Cu plans n-o pot plăti.
Te rog, cum sunt să mă primeşti
Că Ţie-ţi voi servi.

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

Lasă un răspuns

