UPDATE: Chemarea Siberiei

În ultimul articol vă provocam la rugăciune pentru o cauză concretă, iar azi, pentru cei care s-au rugat, vin cu noutăţi şi cu răspunsuri concrete:

Adriana si Bogdan sunt acasa !!!

Giura Family

30 martie 2010 -Ulan-Ude
Adriana şi Bogdan sunt acasă !!!
Da, astăzi le-au dat drumul din spital. Slăvit să fie Dumnezeu !
Mulţumim pentru rugăciuni şi răspunsurile încurajatoare primite de la mulţi dintre voi.
De dimineaţă de la maternitate au mers cu Adriana la o policlinica pentru a continua analizele. Mi-au dat voie să merg şi eu cu ea. Era vorba de fapt de un film cu raze Roentgen. În zece minute am aflat că plămânii sunt …curaţi ! A fost un moment de mare uşurare, de bucurieş i de mulţumiri adresate lui Dumnezeu – acel Dumnezeu despre care cineva dintre voi ne scria aseară ca „Tatal  ceresc  are deja o mare  faima pentru  felul în care stie să-şi arate  credinciosia faţă de cei ce-L iubesc… Un Dumnezeu care poate şi care îşi găseste plăcere în a fi  credincios”.
Nu ştim sigur ce a fost ieri: mâna lui Dumnezeu care a vindecat boala sau un diagnostic greşit al medicilor ! Probabil vom afla răspunsul la astfel de întrebări doar în veşnicie ! Indiferent de ce a fost, noi îi suntem recunoscători din inimă pentru tot ce a făcut şi face în noi, pentru noi şi prin vieţile noastre.
Ceea ce ştim sigur e că a fost un timp de cercetare pentru noi. Un timp în care ne-am pocăit şi în care Dumnezeu a vindecat răni din noi. Adriana spunea ca Dumnezeu I-a vorbit şi a ajutat-o să vadă dintr-o altă perspectivă momentele mai tensionate cu copiii acasă, când uneori ar fi fost gata să abandoneze lupta şi să „fugă” undeva departe.
[…]
Multumim încă o data de dragostea voastră !
În harul Lui, Marius Giura
Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

One Response to UPDATE: Chemarea Siberiei

  1. loredana florentina burciu says:

    Dumnezeu sa va binecuvinteze in abundenta!!!M-am bucurat sa vad aceste poze si sa aflu vesti despre voi..mai ales k sunt atatia ani de cand nu v-am mai vazut.Aveti niste copii minunati si binecuvantati la fel ca si parintii lor.
    Ma bucur sa va dau o veste care stiu ca va va bucura;sunt in spania de 4 ani,lucrez intr-o casa,imi este bine,multumesc lui Dzeu dar ceea ce este intr-adevar o minune in viata mea este k aici m-am pocait cu adevarat,sunt si botezata,in aprilie fac 1 an.Este vorba de o biserica penticostala,la care iau parte frati din 19 tari de pe pamant,Slava LUi..aici se predica cuvantul lui Dzeu ca si la noi in Romania…pentru mine este o adevarata minune…Acum va spun si cine sunt…dana,nepoata sorei Veia din Valea Merilor.Stiu ca va amintiti cu drag de acea adunare.Adresa mea de hotmail:danamacarena2009@hotmail.com
    Astept vesti daca ati citi acest mesaj.Pacea Domnului!

Lasă un răspuns

