Luther despre Crezul Apostolilor (I)

Primul articol: Creaţia

„Cred în Dumnezeu, Tatăl cel atotputernic, Creatorul cerului şi al pămîntului.”

Ce înseamnă aceasta ?

Răspuns: Cred că Dumnezeu m-a creat pe mine şi toate lucrurile care există; cred că El mi-a dat şi îmi ţine în viaţă trupul şi sufletul, toate mădularele şi simţurile mele, raţiunea mea şi facultăţile minţii, laolaltă cu hrana şi îmbrăcămintea, casa şi căminul, familia şi averea mea; cred că El îmi dă în fiecare zi din belşug toate lucrurile de care am nevoie în viaţă, mă protejează de orice pericol şi mă păzeşte de orice rău. Toate acestea Dumnezeu le face prin bunătatea şi mila Sa curată, părintească şi dumnezeiască, fără ca eu să merit vreunul din aceste lucruri. Pentru toate acestea, datoria mea este să-L laud, să-L cinstesc şi să-L slujesc pe Dumnezeu. Aces lucru este, cu siguranţă, adevărat.

Momente cruciale în istoria Bisericii” – Mark A. Noll – p.191

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

Lasă un răspuns

