Daca as fi bogat/If I were a rich man

Ce ai face dacă mâine ai moşteni
o mare avere ?
S-ar schimba viaţa ta în vreun fel?
Dacă DA … în bine? Sau în rău? (Gândeşte-te la toate domeniile vieţii, nu doar la aspectul financiar.)

Am văzut filmul Fiddler on the roof (1971) de o bună bucată de vreme şi totuşi melodia „ If I were a rich man” mi-a rămas în minte. Nu pentru că m-ar fi pus pe gânduri, ci pentru că mă înveseleşte de fiecare dată când o ascult şi pentru că îmi aminteşte să îndrăznesc să pun întrebări. Îmi place simplitatea cu care protagonistul comunică cu Dumnezeu pe parcursul întregii ecranizări.

Interpretarea e super, ideea e clara, în concluzie … filmul merită văzut :D.

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

One Response to Daca as fi bogat/If I were a rich man

  1. R. says:

    Cred ca s-ar schimba in bine viata. Insa numai Dumnezeu stie ce-aduce ziua de maine, fie ca esti bogat sau sarac.

Lasă un răspuns

