Deturnare de proiect

Dupa ce 2 saptamani am stiut ca vom merge in Ucraina (vezi articol), astazi am aflat ca e mai mare nevoie de noi in Republica Moldova. Pentru Ucraina s-au strans destule cadouri si suficienti participanti, iar pentru Moldova era loc de mai bine, deci echipa coordonatoare de la MTU ne-a „DETURNAT” (cu ghilimelele de rigoare, fara a fi santajati, ci doar directionati spre alta destinatie).
Am reusit sa pregatim 79pachete – MULTUMIM CELOR CARE S-AU IMPLICAT-, mai avem ceva bani pentru alimentele pe care le vom oferi familiilor in nevoie si slava Domnului ca am rezolvat si cu transportul: vom merge cu 2 masini (8 oameni si pachetele).
Mai jos puteti vedea si voi o parte din daruri:

Si REZULTATUL:

Ne-am ferit de plase cu Mos Craciun, deci l-am preferat pe Mr. Donald :))

MULTUMIM INCA O DATA LUI DUMNEZEU SI VOUA, TUTUROR CELOR CE ATI DARUIT DRAGOSTE SI BUCURIE, UNOR COPILASI CARE VOR APRECIA ACESTE MICI CADOURI.

Voi reveni cu impresii si poze dupa intoarcerea din Republica Moldova.

Rugati-va sa avem o calatorie lipsita de probleme si timpul pe care il vom avea acolo sa fie folositor pentru echipa, pentru bisericile pe care le vom vizita, pentru copiii din biserica, dar mai ales pentru cei care nu sunt din familii din biserica.

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

Lasă un răspuns

