All stars – Veste-am adus

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

5 Responses to All stars – Veste-am adus

  1. Mihai Marinca says:

    Vezi ca ti-am inchinat un articol pe blog;) Domnu’ fie cu tine!

    • Th3Lov3OfG0d says:

      Multumesc de onoarea de a mi se acorda un articol intreg. Din pacate zilele astea sunt destul de ocupat si nu stiu cand voi reusi sa imi gasesc timpul de a-ti raspunde (tot cu un articol – fairplay-ul dovedit o merita din plin): sunt prins in organizarea unui program de Anul Nou cu 170 tineri participanti, plus in 02.01 voi merge cu cateva cadouri in Ucraina (despre proiect scrie pe blog https://privesteinsus.wordpress.com/2009/12/11/invata-sa-daruiesti-proiect-craciun-mtu/ )
      Promit sa INCERC sa iti raspund zilele astea, dar daca nu voi reusi decat dupa 05.01 sa nu crezi ca o fac intentionat.

  2. Mihai Marinca says:

    nu te grabi daca nu poti…astept! Oricum de apreciat ceea ce faci!

  3. Th3Lov3OfG0d says:

    Am revenit si am reusit sa scriu (episodul 1) despre cateva dovezi istorice ale existentei umane a lui Isus = scriitori din secolele 1 si 2 care vorbesc despre Isus Hristos. In zilele ce urmeaza voi continua cu episoadele 2 si probabil 3.

    Articolul 1 il puteti citi aici: https://privesteinsus.wordpress.com/2010/01/07/dovezi-istorice-ale-existentei-lui-hristos-1/

Lasă un răspuns

