Steaua sus rasare – Apophysis

Privind în stânga şi în dreapta am mai auzit de un program şi am mai învăţat ceva. Apophysis este un program pentru creare de fractali. Dacă este să fim foarte exacţi, e vorba de o clasă de fractali: fractal flame – nu mă avânt să dau o traducere. Nu prea ştiu să vă explic ce am făcut, dar rezultatul îl vedeţi mai jos.
Alti artişti, alte capodopere puteţi vedea aici. Se zice că sunt cele mai bune 40 lucrări, dar mie tot al meu îmi place mai mult, simplu şi luminos. Îi datorez primul contact cu programul unei ex-colege de muncă. Mulţumesc!

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

Lasă un răspuns

