Despre mine (psihotest si glasul poporului)

Zice „dânsul”, adică testul de personalitate de pe www.mypersonality.info că sunt EXTROVERTIT, BAZAT PE SIMŢURI, GÂNDITOR şi ÎNŢELEGĂTOR (accept sugestii pentru traduceri mai bune).

Click to view my Personality Profile page

Acestea fiind afişate INSIST:

  • să-mi traduceţi şi mie ce înţelegeţi voi din cele de mai sus;
  • cei care mă cunoaşteţi să-mi spuneţi dacă „seamănă” cu mine descrierea;
  • să răspundeţi la întrebarea CUM ZICEŢI VOI CĂ SUNT EU?

Pentru explicaţii despre ESTP şi alte minuni psihologice aruncaţi o privire pe www.mypersonality.info. Eu unul recunosc că nu prea reuşesc să-mi interpretez testele psihologice, oricât de logic aş fi :D.

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

Lasă un răspuns

