Tema la HERMENEUTICA

AMR 7 zile, sâmbătă trebuie să-mi predau referatul pentru Colegiul Biblic „Emanuel” – Sibiu, la materia HERMENEUTICĂ. Am datoria de a interpreta O PILDĂ din EVANGHELIA lui MATEI conform principiilor predate.
Am „frunzărit” câteva cărţi, ca să mă familiarizez cu cerinţele (Alfred Kuen – „Cum să interpretăm Biblia”, Simon Kistemaker – „Pildele Domnului Isus”), am luat în calcul toate pildele din Matei şi am rămas la 3 dintre ele, mai bogate, din punctul meu de vedere.
Voi pe care aţi alege-o? Puteţi vota mai jos!
Dacă aveţi vreo „idee strălucită” legat de pildele de mai sus, nu ezitaţi să îmi lăsaţi un comentariu.
Dacă primesc ajutorul vostru şi iau peste nota 9 pentru temă, promit să public referatul :P. Vă mulţumesc de pe acum :D.

UPDATE 18.11.2009: M-am decis să abordez PILDA LUCRATORILOR VIEI, urmând ca în limita timpului disponibil să revin cu câteva idei interesante pe care le-am citit şi despre PILDA VIERILOR (mulţumită solicitării lui Daniel). Pilda ROBULUI NEMILOSTIV am aflat că o abordează o bună prietenă şi dacă va fi de acord, poate voi reuşi să vă împărtăşesc câteva fragmente.

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

2 Responses to Tema la HERMENEUTICA

  1. Daniel says:

    cred ca ar ajuta daca ai face un studiu pe a 3-a pilda, ast pt ca nu se prea vb despre ea … daca vrei in perspectiva sa o si publici

    • Th3Lov3OfG0d says:

      Nu stiu exact ce va iesi de sub condei(adica taste), sau din mintea mea ascunsa in colturi … de aceea nu ma avant cu idea publicarii. Daca insa, Domnul ma va ajuta si voi lua o nota buna, nu-mi va fi greu sa dau copy-paste. Vom vedea 😉
      Multumesc de interes, Daniel.

Lasă un răspuns

