Ce premiu iti doresti ?

Foarte interesantă şi provocatoare ideea celor de la Kraft Foods. Dacă în majoritatea concursurilor ai ocazia de a căştiga un premiu ales de alţii, de care ai sau nu nevoie, în situaţia concursului dulce iniţiat de Poiana, POŢI SĂ ÎŢI ALEGI SINGUR DARUL.


Mi-au trecut tot felul de DORINŢE prin minte: „o călătorie la o bază de misiune din China”, sau „sa pot duce 500 Biblii la eschimosi”, dar şi altele mai pământene, cum ar fi „un circuit in Israel, prin mai multe locaţii biblice, bineînţeles împreună cu soţia”.

O întrebare care mi-am pus-o este dacă astfel de concursuri se încadrează sau nu în categoria JOCURI DE NOROC? Este înţelept pentru un creştin să participe? Din discuţiile pe care le-am avut cu un bun prieten ITP-ist, după ce mi-a înseninat faţa 😀 cu un răspuns de genul: „joc nu este, dar e de noroc” 🙂… mi-a lansat întrebarea:

„În ce măsură suveranitatea lui Dumnezeu  este activă şi în ce măsură permisivă în aceste concursuri ?”

Întrebările de mai sus rămân subiect de discuţie … şi chiar îl invit pe draguţul de Alin C. să îşi răspundă la întrebare 😛

PS: Am fost sincer dezamăgit de o oarecare „Susana din Sibiu” care a avut dorinţa „să câştige la promoţie” … şi a câştigat :D. Ce a câştigat? Presupun că doar numele de CÂŞTIGĂTOR, fără nici un premiu …  De câte ori, păţim şi noi asemenea, dorindu-ne lucruri care nu ne ajută şi nu ne schimbă cu nimic.

Clipul de mai sus aparţine societăţii Kraft Foods Romania, cu drept de copyright. http://www.alegepoiana.ro
Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

One Response to Ce premiu iti doresti ?

  1. Alin C. says:

    Mulţumesc frăţioare pentru profilul „drăguţ” pe care l-ai sugerat cu privire la mine, dar pe viitor o să fiu totuşi mai atent ce vorbesc cu tine pe messengers:) Sincer, nici eu nu ştiu răspunsul, dar cred că trebuie aflat discutand fiecare caz în parte. În cazul tău, dacă vei câştiga, cred că se va datora suveranitatăţii lui Dumnezeu implicată în mod activ:)

Lasă un răspuns

