Credinta inexistenta

little faith
Nu fii un om fără credinţa şi nici unul care se îndoieşte de promisiunile Domnului. Ia initiativa !!!
Fă ceea ce e ORDINAR şi Dumnezeu va face ceva EXTRAORDINAR,
îndrăzneşte să faci ceea ce e NATURAL, dar roagă-te ca El să intervina SUPRANATURAL,
fă tot ceea ce e POSIBIL pentru ca Domnul să realizeze IMPOSIBILUL.

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

3 Responses to Credinta inexistenta

  1. Alexandru says:

    Dumnezeu din oameni obisnuiti face oameni neobisnuiti.
    Frumoase gandurile alese de tine.

    • Th3Lov3OfG0d says:

      Altii au spus ideile astea, eu doar mi le-am amintit la timpul potrivit si le-am parafrazat. Ceea ce le face valoroase este ADEVARUL lor. Dumnezeu abia asteapta sa raspunda cu IMPOSIBIL la partea POSIBILA pe care ne-o implinim.

  2. marius says:

    da,sa facem prima data ce este ordinar, acel mic prim pas,care poate sa mi se para atat de mic si neinsemnat .

Lasă un răspuns

