Pacatul in ochii nostri

De multe ori ni se pare că un păcat este mai MARE decât ALTUL, mai GRAV decât celălalt … ca şi în imaginile din articolul „VEZI BINE ?”. Şi totuşi OCHII şi MINTEA noastră, LOGICA noastră umană NE ÎNŞEALĂ :(. Înaintea lui Dumnezeu NU EXISTĂ PĂCATE MARI şi MICI, ci El în fiecare PĂCAT vede MOARTE, OTRAVĂ pentru SUFLETUL NOSTRU şi pentru CHIPUL asemenea LUI pe care ni l-a dat.

Apoi pofta, când a zămislit, dă naştere păcatului; şi păcatul odată făptuit, aduce moartea. Iacov 1:15
Fiindcă plata păcatului este moartea: dar darul fără plată al lui Dumnezeu este viaţa veşnică în Isus Hristos, Domnul nostru. Romani 6:23

Nu te analiza prin ochii şi mintea ta, nu te compara cu oamenii din jurul tău,
ci analizează-te citind Biblia, Cuvântul lui Dumnezeu şi comparându-te cu Hristos.

Voi să-Mi fiţi sfinţi, căci Eu sunt sfânt, Eu, Domnul; Eu v-am pus de o parte dintre popoare, ca să fiţi ai Mei. Leviticul 20:26

 

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

One Response to Pacatul in ochii nostri

  1. danniy says:

    [PACATUL] E UN LUCRU FOARTE RUSINOS

Lasă un răspuns

