Despre ce vorbesc ?

vorbe

*********************************************
„Oamenii mari vorbesc despre idei,
oamenii mediocri despre evenimente,
oamenii mici vorbesc despre alţi oameni. ”
*********************************************

Oare este valabil şi pentru blog-uri şi blog-ări ? Dacă DA, atunci va trebui sa fiu mai atent când scriu un articol🙂.

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

2 Responses to Despre ce vorbesc ?

  1. rnz spune:

    Imi zici de ce ai scris de 3 ori – mediocri- cu 2 i ?

    • Th3Lov3OfG0d spune:

      Om si eu … si tot omul greseste, doar e nascut in pacat😀.
      Imaginea am preluat-o cu greseala si nu am analizat, ci doar am copiat citatul.
      Multumesc de atentionare! Accept critica.

Lasă un răspuns

