Un concurs castigat si unul propus …

carti
He he … nu mi se întâmplă chiar în fiecare zi, dar … mă bucur de fiecare dată când câştig câte un premiu mai mic sau mai mare. De data asta, Domnul a revărsat belşug: 10 cărți oferite de Societatea Biblică din România pentru că am răspuns frumos la cele 2 întrebări de pe InfoEvanghelic. Mulţumesc Doamne Isuse ! Promit să le citesc cu hărnicie 😉 (mai puţin cartea de cântări)! Şi îî mulţumesc şi lui Alin Cristea pentru vestea bună pe care mi-a dat-o :D.

Şi dacă tot veni vorba de concursuri, pentru marii împătimiţi ai peniţei s-a lansat PRIMA EDIŢIE A CONCURSULUI NAŢIONAL DE LITERATURĂ CREŞTINĂ, „FICŢIUNE VERSUS REALITATE”. Orice creştin care aparţine unei biserici evanghelice de pe teritoriu României, poate participa cu maxim o lucrare la fiecare dintre cele trei secţiuni: PROZĂ, PROZĂ SCURTĂ şi POEZIE. Pentru regulament şi detalii suplimentare vizitaţi www.fictiunevsrealitate.ro

fvsr

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

2 Responses to Un concurs castigat si unul propus …

  1. anddij says:

    Felicitările mele! Poate vedem și unele recenzii în măsura în care le vei citi? Aș fi interesat să le citesc, în special asupra cărții lui John Bevere.

    Andrei

    • Th3Lov3OfG0d says:

      Sa vedem … Nu prea am eu pasiune pentru scris recenzii, dar daca Domnul imi pune pe inima ceva … de voie, de nevoie va trebui sa spun sau scriu. 😀 Cu “O inima inflacarata” cred ca voi incepe citirea 🙂

Lasă un răspuns

