Pocaitii la OTV la emisiunea Oana Zavoranu Show

Am obiceiul să PRIVESC ÎN SUS … mă uit şi la oameni, dar de cele mai multe ori încerc să-mi scot „ochiul critic” ca să nu le bag de vină. Totuşi … ieri am citit în graba, iar apoi am vizionat pe îndelete  înregistrarea de pe CrestinTotal.ro cu Pocăiţii la OTV.

Nu am nimic personal cu trupa Pocăiţii, dar e clară … ca noaptea, „prestaţia” din aceasta emisiune :(.

  1. Ar fi putut alege o melodie CU MESAJ (au câteva), nu una DOAR de “unduit” !!! Dacă e hip-hop creştin, atunci să vorbească despre Dumnezeu măcar 2 versuri din 4.
  2. La faza cu CREZUL au cazut de fazan, fară drept de apel …
  3. Şi cel mai tare m-a uimit raspunsul: “a fi creştin înseamnă … să-ţi traieşti viata cât mai aproape de Dumnezeu”. Măi frate pocăit, “cât mai aproape de Dumnezeu” înseamnă ca şi Simon vrăjitorul din Fapte cap.8 – APROAPE DE DUMNEZEU încât să dorească darul Duhului Sfânt, dar totodată CU INIMA STRÂNS LEGATĂ DE BANI. Isus spune „DACĂ RAMÂNEŢI ÎN MINE”, nu doar aproape de Mine…

Mai aveam un gând legat de numele IPOCRITII, dar … îl las în aer.

Cred că e vremea să deschidem ochii atunci când compunem, cântăm sau vorbim, după ce în prealabil i-am închis cerând Domnului cuvintele potrivite. Altfel ducem lumii, UN DUMNEZEU DE HÂRTIE:

Despre Th3Lov3OfG0d
- Privesc in SUS - -- Spre ISUS --

Lasă un răspuns

